sobota, 11 stycznia 2014

Przerwa

Leżę.
Gardło, ucho, zapalenie i gorączka- podstępem utrzymująca się już czwarty dzień. Wczoraj mama wylądowała na pogotowiu. Tata zmusił, bo zobaczył, że nieciekawie. Nie protestowałam, już dłużej udawać nie mogę. Antybiotyk konieczny. Ten wpis powstaje, bo niekiedy musem bywa wyrwanie się z pieleszy ciepłej kołderki. Robię przerwę od pisania, lecz nie od czytania Was -  Drogie Mamy - o ile sytuacja pozwoli. Nie mogę zmusić się do tworzenia wpisów na telefonie, a zmiana miejsca zamieszkania mojego laptopa grozi jego całkowitą zagładą. Stary pan potrzebuje ciągłego zasilania, a mama -  w myśl zasady:" aż do śmierci", zamierza wymienić go na nowszy model, gdy całkowicie skapituluje.
Moja Mała Mi - cudowna.
,, Mamuś, jesteś chorutka?"
,, Mamuś, śmiej się do Emilki"
Wyglądam strasznie, a czuję się jeszcze gorzej. Emi, kiedy oglądała nasze zdjęcia, rzekła:
,, Tu byłaś zdrowa, Mamuś".
Zdrowa, bo się śmiałam. Mała tuli się do mnie, a ja nie mam serca Jej odpychać, choć podstępem to robię, bo boję się o zarażenie. Serce mi się kraje.
Mam nadzieję, że taki początek roku, to nie wróżba na cały 2014.
Dość narzekania:)

Pozdrawiam cieplutko!
By tak drętwo nie było:)

16 komentarzy:

  1. zdrówka życzę ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj duzo zdrowka Mamusko! dbaj o siebie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kuruje sie, Aduś. Opadłam całkowicie z sił:/

      Usuń
  4. Zdrowka!! A ja chyba Ci zazdroscilam i od wczoraj gardlo daje popalic...i cos czuje, ze i nos do pary strajkuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I Ty się kuruj, Mamuś! Dużo, dużo zdrowia!

      Usuń
  5. ojej biedula! Zdrowka zdrowka i jeszcze raz zdrowka kochana!:) p.s.moj staruszek tez juz dziala tylko pod kablem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! Chyba nie ominie mnie kolejna wizyta u lekarza:/
      Moj staruszek-oprócz kabla-ma aż dwie klawiatury:)

      Usuń
  6. Kochana Emilka, tak troszczy sie o mamusię:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Emilki kochane są:-)
      Oj, bardzo się troszczy:)

      Usuń