niedziela, 2 marca 2014

Kamera, akcja!

Julian Tuwim
''Pstryk!"

16 komentarzy:

  1. Witam! Jestem mamą Joasi ur. w 28 tygodniu ciąży. Czytanie Pani blogu bardzo dodaje mi otuchy w tej ciężkiej dla nas chwili. Moja córeczka ma w tej chwili 3 miesiące urodzeniowe i od 2 tygodniu cierpi z powodu kolek. Nie wiemy co mamy robić, tak strasznie płacze. Przeczytałam, że podawała Pani swojej córeczce czopki. Czy mogę poznać ich nazwę. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
    Mama Joasi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że się wtrącę ale czytam komentarz i mogę też trochę pomóc. Czopki Viburcol, ale najlepszym lekarstwem są krople sabsimplex :) na jedna z moich trojaczek Tosie zadziałały natychmiastowo. Można je zakupić tylko droga internetową.

      Usuń
    2. Witam serdecznie, tak miałyśmy spore problemy z kolkami. Były bardzo intensywne. Pomogły nam czopki Vibrucol przepisane przez pediatrę.Cieszę się, że znajduje Pani tu otuchę, bardzo mi miło. Proszę być silnym, wiem jak trudne są początki, ile stachu, niepewności, obawy o zdrówko. Proszę napisać jak Joasia i Pani?Życzę dużo zdrówka i siły. W razie czego służę radą...Ciepło pozdrawiam!

      Usuń
    3. O, Aduś:-) dzieki, poprzestawiałam literki, chodziło o viburcol-rzecz jasna.

      Usuń
  2. Swietna, za kilka lat Oscar poleci do Emilci:)
    Nawet Stefek byl zachwycony starsza kolezanka!

    OdpowiedzUsuń
  3. No jestem pod wrażeniem i to mega wielkim ogromnym. BRAWO !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik. Talent recytatorski rośnie na naszych oczach:) pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dziękujemy! Planuję jeszcze uwiecznić ''Kaczkę Dziwaczkę" - w wersji śpiewanej:D

      Usuń
  5. No niezle ;) talent ma jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń