piątek, 25 kwietnia 2014

Chorujemy

Wielkanocny koszyczek, który nadal stoi na komodzie i nieśmiało przykuwa uwagę, a tuż obok, na stole - siatka pełna lekarstw.
Nasze tu i teraz.
Sytuacja może zmienić się w jednej chwili, a kiedy już tak się zdarzy, wszystko co było, traci na znaczeniu. Święta minęły tak szybko, że mam wrażenie jakoby były snem, epizodem, który zdarzył się w przeszłości, którą śmiem określić jako: "kiedyś tam". 
Emilka jest chora, i nie skłamię dodając: mam bardzo dzielną Córeczkę. 
Zapalenie ucha, gardła i spojówek. Jak to stwierdziła nasza dr - wszystko w pakiecie. 
Stan, w jakim nigdy - aż do tej pory - nie dane było mi oglądać mojej Córeczki. Antybiotyk przepisany natychmiastowo i nadzieja, że w środę, na kontrolnej wizycie, moja Dziecinka już będzie zdrowa. Bezsilność, strach i ścisk. Każdy rodzic to zna. Każdy chce uniknąć, przelać cierpienie dziecka na siebie. Tak właśnie chciałam wczoraj i trochę zostałam wysłuchana, bo od południa leżę obok Emi.

- Jak się czujesz, Emilko? - pytamy naprzemiennie z Mężem.
- Dobrze, tylko trochę jestem słabiutka - odpowiada nasze Słoneczko, które chyba najbardziej ubolewa nad tym, że nie może pójść na polko. Nie skarży się na żaden ból, chce grać w piłkę, a płacz pojawił się jedynie wczoraj, kiedy nie mogła otworzyć oczek (wydzielina skleiła powieki). 
Deszcz smutno stuka do naszego okna. Dziś liczy się pogoda, którą mamy w sercu. 
Emilka, z uśmiechem na ustach, z zapuchniętymi oczkami, ogląda jedną z ulubionych bajek. 
Od wczoraj ma taryfę ulgową - od wszystkiego. 
Udaje, że Jej nóżki przypadkowo lądują na moim brzuchu - dając lekkie kuksańce. 
Tata zrobił pyszne naleśniki.
Moje Szczęście...
Wierzymy w "dobrze"- zawsze i wciąż. 
Czasem tylko bezsilność bierze górę, a myśli przywołują przeszłość - jednocześnie tworząc nowe scenariusze.

Miłego weekendu!



16 komentarzy:

  1. O jej, biedactwo kochane :( Duzo zdrowka Emilko dla Ciebie :* u nas też ostatnio jaj nie jedno to drugie :( musimy jakoś się trzymać dla tych naszych maluszkow! Sciskam Wam dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy! Ze mna juz lepiej, ake Emilka zaczęła nieziemsko kaszlec.
      Pozdrowienia dla Was!

      Usuń
  2. Zdrówka, zdrówka. I wiem, że ciężko Wam z takim pakietem chorób, a kysz od Emilki i mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy...
      Oj, chorobska...
      Mam nadzieje, ze to juz ostatnie, i pierwsze-TAKIE.

      Usuń
  3. Dużo zdrówka dla Emilki, a dla Was rodziców dużo siły, będzie dobrze, Ściskamy Was mocno ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskamy i ślemy pozdrowienia i zyczymy zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka dla Was...Biedne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń