sobota, 5 kwietnia 2014

Z cyklu: Mała Mi powiedziała

Zdania i zwroty, które wyzwolą niekontrolowany atak śmiechu.
Czytasz? Tylko na własną odpowiedzialność:-)


"Dawno, dawno temu żył sobie dzielny pieseczek, który nazywał się Buruś.''

"Ja nie umiem tego potrafić"

''Iwan mi zrobił...yyy...niech pomyślę...dziurę!"

"Emilka nie miała gąbki. Dziękuję ci, mamusiu, że mi kupiłaś gąbkę."

"Ta Kuba jest taka niegrzeczna". (O psie zwanym Kubusiem)

''Iwan - ostrzegam cię - nie szczekaj, bo pójdziesz do kąta!"

"Jest mgła na polu i mnie brzuch boli."

"Mamo, kupka jest taka twarda, że jej nie ugryziesz. Bo jest taka twarda i ogromna." (Na nocniku, po fakcie) :-)))

''Mamusiu, wypij kawkę, żeby cię brzuch nie bolał".

''Dziękuję ci, Maryjo, że mam takiego urodziwego syna".

"Mamo, bij Pimpusiowi brawo, bo on śpiewa ''Ja uwielbiam ją".

"No, mów: dziękuję ci Emilko, że mi tak pomagasz i że zupę tacie ugotowałaś".

"Kocham cię, mamusiu, wiesz kochanie?"

"Tatuś, musisz czytać, żebyś się uczył. Nauczyłeś się już?''

''Ale masz ładne kolczyki, babciu Usiu. No, bardzo ładne!

''Mamusiu, Iwan strzelił kupkę?''
 

I na koniec. Powiew tęsknoty za smoczkiem:


"Jak Emilka będzie malutka to będzie miała mumolka.".


I pamiętajcie:

''Nie trzeba opowiadać bzdurów. Wszystkie dziewczynki nie opowiadają bzdurów".


Miłego weekendu:)

P.S. Powoli nadrabiam moje nieobecności.

16 komentarzy:

  1. "... Ostrzegam bo pójdziesz do konta"- powaliła mnie!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ''Ja nie umiem tego potafic'' :)

    A to mnir rozwalilo "No, mów: dziękuję ci Emilko, że mi tak pomagasz i że zupę tacie ugotowałaś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      ''No mów" - często obecne:)
      ''No, mów: Ale jesteś grzeczna córeczko"
      ''No, mów: A dobra, możesz"
      :DDD

      Usuń
  3. Moje the best:

    ''Iwan - ostrzegam cię - nie szczekaj, bo pójdziesz do kąta!"
    ''Dziękuję ci, Maryjo, że mam takiego urodziwego syna".
    "No, mów: dziękuję ci Emilko, że mi tak pomagasz i że zupę tacie ugotowałaś".
    "Tatuś, musisz czytać, żebyś się uczył. Nauczyłeś się już?''
    ''Mamusiu, Iwan strzelił kupkę?''

    Mała zgrywuska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest twoja mała, teksty powalają na kolana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka is the best of the best ;) testy swietne .. moj ulubiony o smoczku :*

    P.S Szymon zasnal pierwszy raz bez smoczka...czyzby przelom?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam o Waszym sukcesie! Brawo!

      Usuń
  6. Jest urocza!!!! :D :) Nie pogadasz z nią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe "wszystkie dziewczynki nie opowiadają bzdurów" już czuję, że ten tekst pozostanie na długo w mojej głowie:) Uwielbiam takie wpisy i genialność naszych pociech:) Cudowna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam na własną odpowiedzialność i nie żałuję :) Bardo spodobało mi się uczenie taty czytania i leczenie mamy kawą. Niesamowita ta Twoja pociecha :) Pewnie uśmiech to Ci z ust nie schodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama często z kawą, więc Emi chyba widzi, że to dla mnie jak lekarstwo:))))

      Śmiechu co niemiara:)

      Usuń